ZeySa Kızıma avent emzik kullanıyorum 5ay dolmak üzere ultra air emzik almıştım bi bakayım alacak mı dedim ama emzik ucu pütürlü gibi kullanan var mı ? Hepsi mi böyle 🙄
ZeySa ikos58 şimdi videosunu izledim de ipeksi diye geçiyomuş benim pütürlü dediğim şey😅🤭 öğürdü ilk umarım kullanabiliriz
ikos58 ZeySa saydam değil buğulu gibi eğer kastın buysa sorun yok ☺️ Ona tutar canım bızımkı maalesef tutmuyor
Aselzade Sizin aldığınızda ultra air yani bizim kullandığımız, öğütmesinin sebebi büyük emziğe geçmiş olmanız alışacaktır 😌