Arhim Arkadaşlar merhaba. Kızım artık 11 aylık. Sızın bebekleriniz 11 aylıkken boy kg nasıldı. Kızım prematüre dogdu yasıtlarını ne zaman yakalar acıkcası cok merak ediyorum ondan soruyorum.
AAselinannesiii 8 aylıkken 75 cm kilo 8350ydi şuan 1 Yaşına giricek sayılı günler kaldı hiç tarttirmadim aşıya götürünce babakacklar 😊
TgbasultAn AAselinannesiii canım maşallah ya benım arkadasımında 6 aylıkken 73 cmmiş. Sizinkiler aşırı uzun benımkide 10 aylık 73 canım normalden biraz fazla
Arhim demirboy canım. Hatırladım seni bu benim 2.ehsabım belkı bu isimden hatırlamazsın. Kızım 34 hafta dogdu. 2390 du
Arhim hirasu masallah masallah bir tombul bebek daha 🥰🥰🥰 ne var benim kızımda ıstahlı olsaydı. Neyse saglıklı olsunlar Allah evlatlarımızı bagıslasn
hirasu Arhim aslında cokta tonbul sayılmaz canım ya görunuste öyle durmuyo herseyın bası sağlık sağ olsunlar yanımızda olsunlarda buyuyunce alırlar kılo üzülme sende
Azizeugur Arhim canım benm kızım iştahlı ama o halde zayıf maşaallah güzel yer ama kilo alamaz bünye meselesi sanırım 😁 aşırı hareketli bilmiyorum o da etkili mi 10 aylıkken yürüdü 6 aylıkken emekledi hep zayıf bi bebekti 😁
demirboy Arhim aa evet hatırladım bebeğiniz mama alıyordu hatta toparladık demiştiniz sanırım ek gıdadan sonra alamadı mı