Ececem gerçek kehribarlaf bir elmas kadar çok pahalı ve çok değerli bir taş olduğu için piyasada orjinalini çok nadir bulabilirsiniz. Onun dışındakiler tam bir piyasa oluşturmuş gerçekliğine hiç inanmıyorum. Ben kehribar olmadan kızım diş döneminide rahat geçirdim ayrıca öyle çok salyası olmadı. İnanmayın böyle şeylere. Anneler içinde ayrı bi pskoloji yaratmış durumda. Geneli onu alınca çocuğum diş sancısı çekmedi salyası ı kesti diyor. Ben almadım ama bunları yaşamadım. Bunlar tesadüfi olanibilir mi? Belli bir kesimde diyorki aldım hiçbir işe yaramadı. 🤷🏻♀️ Paranızı kaptırmayın yazık günah.vereceğiniz 100-150 lira 1 aylık bez parası. Anneniz annelerimiz sizi bizi büyütürken bu kolyeleri takmamış öyle de böyle de büyüdük.