Günaydın Kızlar,
Son bi haftadır sabahları oğlumun üstü ıslak uyanıyor. Bezi de biraz kaymış oluyor. Gün içerisinde hiç böyle bişey yaşamıyoruz. Muhtemelen gece yüz üstü yatak içerisinde sürünüp, dönmesinden kaynaklanıyor. Fakat buna etken olarak uyku tulumu mu diye düşünüyorum. Bunu düşünme sebebim günlük kıyafetlerinde bu şekilde bişey yaşamıyor olmamız. Acaba uyku tulumu bezin kaymasına sebep oluyor olabilir mi? Bebek bezinin numarasını değiştirsem diyorum ama ondan da emin olamıyorum. Bu sefer de büyük gelip sızdırma olursa. Böyle bişey yaşayanınız var mı? Varsa nasıl çözüm buldunuz? Bir de bebekleriniz hangi bebek bezini ve kaç kiloda hangi numara bezi kullanıyorlar? Beni de aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
Mutlu Günler.