Canım bebeğim de bende geçirdim emdiği için yanımdan ayırmadım ilaç da kullanmadım ben çok şükür hafif atlattım.bebeğimin kusması oldu başka bi belirtisi olmadı reflüden de oluyodu zaten kusma sadece o dönem biraz daha arttı . Bebeğini gözlemliyceksin ateş öksürük olursa çok huysuz veya çok uykulu olursa nefes darlığı yaşarsa götürebilirsiniz acile ateş çok önemli.bizim olmadı şükür zor bi süreç Allah yardımcınız olsun. Sürekli emzirdim gece kaldırmıyodum normalde ama o dönem 2 saatte bir kaldırıp emzirdim emmesine dikkat et sıvı kaybetmesin vücudu şu an benim kızım 4aylık. Bizde 3aylıkken atlattık.bebekler ve çocuklar hafif atlatıyormuş yetişkinlere göre