Arkadaslar iki gündür damlayı gaz için kullanyrm ama gaz pek çıkmadı az az. yine bol bol masaj yapıyorum ancak.aksam ağlama krizimiz oldu .gece ikin ikin bütün gece zor bi gaz çıkardı kaka yaptı ama rahatlamadi karni otuyor resmen daha mı kötü oldu damla verince yoksa damla vermesem mi kotu olurdu anlamadim bu ikinci damla bu da mı ise yaramadı ne yapmam gerek beklesem yoluna girer mi damlayı verince pırt etsin rahatlasn istiom ama yok yok yok nerde yanlış yapiom