Bebus
Ben nasil sutten kestigmi anlatayim , kizim ayran icmeyi cok sever birde evde salincagimiz var yatar pozisyona getirebiliyorsun onuda cok sever, uyku saati geldiginde salincaga yatirmadan ayran iciriyordum yatiriyordum. Ilahiyi cok sever uyurken dinlemeyi onuda actim sallamaya basladm. Sevdigi icin uyudu. 2. Uykuda da oyle yaptim sorun olmadi azck miziklandi kalkip emmek icin ama azck hizli sallaynca uykuya yenik dustu hep 🥰 bu arada gogusler cok sisince de sagim yaptim. 2 3 gun gunduz boyle yaptim gece uykusuna gecince emzirdm gece uyandiginda falan. Sonra baktm geceye sut kalmiyo azaldi iyice kizimda sut gelmeynce huysuz tamam dedim geceyi kesme vakti geldi. Ilk gun uff oldu aciyor bak dedim dokundugunda uff aciyo dedim hep oyle oyun yapa yapa gecitirmeye calistm tabi kabul etmedi hemen 2 saat kucakta salla ayakta salla aglaya aglaya uyuttum. Sonra uyandi tekrar agladi emmek istedi gene bi ayahta bi kucakta sallaya sallaya uyutmaya calistm krize girdi elini yuzunu yikadm camdan disari baktirdim bak cikcikler de pispis yapiyor falan dedim dinledi oda konustu etti falan. Gece boyunca boyle. 2. Gece de az zorladi sonra oda bak uff diyip gogsumu gostermeye basladi miziklandi hep ama 2 3 gun sonrasi alisti. 1 hafta boyle bu yuzden misafirligi falan ertele evde kal hep yakin temasta bulun bolca sari öp cok hassas bi durum bebekler icin. Bu yuzden sicakligini hissetmeye devam etmeliler. Kolay gelsin ☺ ben 2 yasina 3 4 ay kala birkatim. Gece 184839 kez uyanmasna artik tahamuul edemedim gucum yetmedi daha.