Merhaba hanımlar oğlum 2 aylık mama ile besleniyor bugün burnundan kustu nefes alamadı ne yapacağımı bilemedim çok korktum yan çevirip burnunu çektim aspiratörle daha sonrasında salyası yapışkandı elim ayağım titredi bişey olacak bebeğime diye başına böyle bişey gelen var mı ? Ne yapmam gerekiyor gece mamasını mı azaltmalıyım