Kızım 2,5 yaşında dün gece ateşlendi sonrasında ishal ve kusma eşlik etti. Gün gece sütünü içtikten sonra kusmuştu. Gündüz hiç bişey yediremedim az önce yine süt istedi yine kesik kesik kustu. Karnım ağrıyo diyip ağlayarak uykuya daldı. Eşimden dolayı anca akşama götürebilcem doktora ama çok telaş yaptım. Kusma ateş ishal iyi şeyler değil birde karın ağrısı tabi. Sizlerde de olmuştur illaki nasıl atlattınız korkulcak bişey varmı? Rabbim hepimizin çocuğuna sağlık versin😔