Elazizliana artmaz sağladıkça saati uzattıkça kesinlikle artmaz. Bak ben korona oldum korona sürecinde doktor bana süt vermemi yasakladı (ikinci seviye ilaçlar kullanmak zorumda kaldım ve bu süreçte katiyen süt vermek yasaktı) sağıp sağıp döküyordum. Dökerken de ağlıyordum yavrumun sütleri çöp oluyor diye.. Zaten halsizliğin zirvesini yaşarken artık iki saatte bir yapmışsam 6-7 saate çıkarılan dedim. Ana bir baktım süt miktarım düşmeye başladı. E zaten bebeğim de içermediği için çok önemsemedim. Buzluğa attığım o sütleri içiyordu yavrum benden uzakta. İlaç tedavim bitip tekrardan eski süt sağımıma başlayınca düzelmesi zor oldu ama oldu başardım yine arttırmayı kompostoya borçluyum bunu. O yüzden adla yılma eski haline getirebilmek için bir buçuk ay uğraştım vallahi her şey onun İçin. Yoksa ben oturur aman gelmiyor deyip boşlamayı da bilirdim ama asla öyle yapmadım . Tertipli bir şekilde ilerlemeye devam ettim. Canını sıkma dediğimi yap lütfen çok farkedecekse. Süt sağma aralığını tekrar 3 e indir ve beslenmene dikkat et. Dereotu ye, komposto iç, sütlaç ye ve bol su tüket. Anında fayda edecek 🌸