şimdi güzel anneler benim çok ama çok yaramaz akıllar a zarar hırçın kıskanç yaramaz hiperaktif 4 yaşında bir erkek çocuğum var. 4 ay önce bu durumdan rahatsız olup bir pedagoga götürdüm oglumda hiperaktiflik yüksek seviyedeykn anksiyete bozukluğu olduğunu ögrendim. dr. ilaç verdi yaşına göre 1 sabah 1 akşm olmak suretiyle ilç veriyorum sabh verince miskinleşiyor gözleri küçülüyor sersemliyor akşm verince hmn uyuyor ilk defa çocuğumu suskun ve sesiz görüyorum sersem bir şekilde etrafa bakıyor bu durumdan rahatsız oldum ve ilacını artık vermiyorum sizce bir sıkıntı olurmu tekrardan başlmalımıyım eskisi kadar sık olmasa da öfke nöbetleri geçiriyo bide çok iştahsz bir çocuk sıvı yemeklerden nefret ediyor önerebileceğiniz fikirlerinize talibim hakkınızı helal edin uzun oldu biraz💜