Annelerr selamlar cok çok mutluyum dillendirirsem nazar değermi cok korkuyorum 😂 kizim suan 2 ay 18 gunluk ve biz bu gece yani bu saate kadar 04:30 beraber uyuduk sadece mama için kalktı 1 kere 😳 ikinmadi ağlamadi sürekli pispis yapmak zorunda kalmadim çok şaşkınım insallah bu güne özel değildir 😂 fakat seyi sorucam gece bu saatlerde sancilari başlıyo hep ve öğlene kadar kivraniyo calpol veriyorum bazen hafifletiyor falan ama hemen sallanma ihtiyacı duyuyor ve ağlıyor hoş ben bu kadarinada raziyim fakat genede ne zaman geçer merak ediyorum gazi olmasa uyuyan cocukmuş kuzum aslinda 🙄