Dilara13 devlet hastanelerinde ebeler var lütfen gidin göstersin ilgilensin sakın vazgeçmeyin emevek onun doğası bu… Çok özel bir bağdır bu, hem sütünüz var ne güzel umarım emer… Pandemi döneminde gidemesseniz bile arayın ama kadın doğumda oluyorlar hani riskli bir bölüm değil nispeten