1melekannesi en önemlisi ne kadar acısa da ıkına ıkına yapıçakmışsın öyle dedi dr bana içeride kalması daha kötüymüş. yırtılma oldu bende de zorlamaktan doğumda bu kadar ıkınmamıştım yani emin olabilirsin. Anestol krem kullandım günde 3 kere demişti ben 1 kez sürüyodum gece yatmadan önçe. Dayanabiliceğim kadar sıcak suyun içine baticon döküyodum biraz en az 20 dk onda oturuyodum. Bi de ben ilaç kullanmadım midemi bulandırdı içemedim duphalac diye bişi zteen gene cerrahi kızdı gittiğimde bir daha içme onu dedi. Kayısı kompostosu yapıyodum hergün en az 2-3 bardak içiyodum böylelikle 2 ayda geçti hem dikişlerin olduğu yere de iyi geldi bende 🙄 umarım hemen geçer.