Kizlar merhaba bebeğim grip oldu 2 gün oldu herşeyi yaptım malum virüs kapıdan dışarı çıkmıyorum korkumdan o iyileşti derken bana bulastirdi. Burunlarimiz tikali, boğazda hırıltı var ara ara öksürük. Benim ateşim var kızım iyi ne öneriyorsunuz bitkisel yapabileceğim birşey var mı. Yoksa mecbur yarın hastaneye gideceğim.