Herkese merhaba;
kızım 8 ay 18 günlük son 3 haftadır geceleri uyanıyor ve aralıksız 2 saat uyutmaya çalışıyorum. Anlamıyorum neden böyle olduğunu. Önceleri belki acıkıyor dedim doyurdum olmadı, altı ıslak oluyırdur dedim denedim olmadı. Ya kaçta yatırırsam yatırim gece uyanıyor ve gayet uykusunu almıs gibi fıldır fıldır. Gündüzleri ise uyuyor 2 kere ne olur söyleyin böyle tecrübesi olan anneler var mı? Çalışıyorum çok zorlanıyorum. Bundan önce hiç böyle değildi