Busranisa Kızımın saçı cok dökülüyo kararsızım erken mi acaba siz kestirdiz mi kestirdiyseniz kaçıncı ayda traş makinasıyla uyurken yaptırmayı düşünüyorum
afs9mart Busranisa 10 günlüklen kestik senşn dediğin ay da da kesen war hatta bi tanıdıgım 10 aylık cocugunun sacını kesmıs önceden de 40 lıyken kesmıstı
Cancansmom Busranisa dökülmesi normal zaten. Onlar kendi saçı değil, doğum tüyleri. Dökülüp yerine yenileri çıkacak. Sıfıra da vursanız o kökler kafasından dökülecek eğer sizin için sorun etrafa dökülen tüyler ise.
Mom076 Busranisa oglumunda cok dokulıyor ama benımkısı uc katı dokuluyor normal mı bunu yasayan varmı hamilelik tr hıc dokulmuyordu suan 3 aylık oldu ama saclarım cok fazla dokuluyor
Busranisa Cancansmom benım icin sorun etrafa dökülen saçlar değil yani yaptığın yorumu ne niyetle yaptın merak ettim açıkcası…………
Busranisa Mom076 katılıyorum canım benım saçımda aşırı aşırı dökülüyo malesef taramaya banyo yapmaya korkar oldum doğumda sonra oluyor diyorlardı ama bu kadar beklemiyordum biraz demir eksikliğinden de oluyor muş
Pirayee Busranisa 4 buçuk aylikken kestirdik ama makina sesinden korkabilir uyurken yapma bence. Dikkatini başka bir şeye vererek kesin. Ben emzirmiştim anca tutabilmiştm😂
Busranisa Pirayee ya dokunca anında hareketleniyo Ve dokunulmasından nefret ediyo hanfendi😀 Bana en iyisi uyurken yapmak geldi bakalım inşallah durur
Esdoel Busranisa kızımı 6 ayında oğlumu 2 ayında kendim jiletle kazıdım kızım şuan 3 yaşında saçları gür ve uzun hindistan cevizi yağı ile destekledim halada devam oğluma da yapıyorum ayrıca oğlumu 6 ayında amerkan tirajı ettim 8 ayında 2 numaraya vurdum dünde yine tepesini bırakıp yanlarını arkasını 1 e vurdum kes gitsin 😊
Busranisa Esdoel dimi bence de inşallah gür çıkar acaba traş makinasıyla değilde ben de mi jiletle kessem
Hunilianne Busranisa gür çıkması icin falansa hikaye o. Aynı çıkar. Dökülmesi bi sure sonra duracak yeni saçlar çıkacak
Busranisa Hunilianne katılıyorum benim de eşimin küçükken saçını kesmişler ama şu an kafasında saç yok ben de bir ümit belki gürleşir diye yine de kesiyim dedim
Fatma8988 Busranisa 10 günlükken kazıdık sonra 45 günlükken bir daha kazıdık.. Çok biçimsiz kısım kısım uzuyor hala;) 2 ay kontrolünde doktorum rahat bırak artık saclarını dediği in dokumuyorum. 6 aya kadar dökülecek zaten kesme dedi. Bende 6. Aydan sonra bir daha kazıtacam inşallah son olur
Busranisa Fatma8988 kızımın da aşırı biçimsiz çıkıyor önleri yok arkaları var yanları yok acaba şimdi kessem hala biçimsiz çıkmaya devam eder mi bilmiyorum inşallah etmez ama kesmek istiyorum
Busranisa Annesirintugceuzun kaç ayda uzadı acaba sonra Bir de benim kızımın saç çıkmazsa çok biçimsiz önü yok arkası var kestikten sonra düzeldi mi sizin
Trkanmete Busranisa erken saç kestirmenin beyin gelişimi için faydalı olduğunu duymuştum. Benim oğlum 7aylık saçını hiç kestirmedim zaten hiç saçı yok😊
Cancansmom Busranisa ise demişim cümlenin sonunda. O “ise” yi okuduktan sonra kötü niyet aradıysan bu senin şahsi problemin…
RoseK Busranisa benimde cooldokuluyor saçım bildigin tomar tomar hayatimda yasamadim boyle bisi bir aydir mahvoldum dogum yapali 4 bucuk ay oldu benim
Pirayee Busranisa saç kesmeyle alakasi yok benim tanıdğm iki kardes birinin maşallah saçları çok gür diğeri tan tersi, kesme amacı dökülen sacları yutma tehlikeleri, ben bikac kez beznde gördüm ondan kestirdim