Ilbilge 9 aylık olmasına 3 gün var artık geceleri uyumuyor kafayı yiyecem kendime zarar vercem gece olsun istemiyorum ya istemiyorum. Eylül ayından beri böyle uyu uyan uyu uyan hele bide uykusu tam kaçarsa asla geri uyumuyor iki saattir uyutmaya çalışıyorum ama yok ya yok uyumuyor. Başıma ağrılar giriyor artık dişlerimi sıkmaktan dişlerim dökülecek .
Ozsam Ilbilge sakin olun lütfen bu günlerde geçecek öyle düşünün.evladınız sağlıklı ve yanınızda biliyorum uykusuzluk çok ama çok zor ama hep olumlu yönlerinden bakın olaya.arada kendinize vakit ayırın
BhrKrmn Ilbilge benim oğlumda aynı durumda sabır cekiyorum yapacak başka birsey yok bugunlerde geçecek çok çabuk büyüyorlar ve onlar içinde zor büyüme atakları diş çıkarma dönemleri hep ard arda onlar içinde ne kadar zor düşünsenize. Ben iki haftadır sabahlıyorum bebeğimle ataktı disti derken daha düzelmedi ama elbet geçecek 😊 sizde sabır diyin sarılın bebeğinize 🥰
bossbabysmom Ilbilge benm bebegm de aynıydı. Gun uykusu 2 defa 3 saatlkti ama gece uykusna cokk cook zor geciyordu. 10 aylk olunca gun uykusnu 1e indrdm gece uykusna gecislermzde okadar sıkntķ yasamyrz artk cok sukurr.. ama yine her saat kalkmalr devamm
Ilbilge Ozsam inanın kendime ayırcak 5 dk zamanım yok gündüz uyuyunca ev işi yemek derken ben oturamadan geri uyanıyor zaten Allahtan huysuzluğu yok gündüzleri o yüzden mutlu geçiriyoruz gündüzleri. Sabır çekiyorum kendime kıZıyorum sağlıklı çok şükür Allahtan ne istiyorsun diyorum ama şu uykusuzluk sinir bırakmadı kafayı yicem artık
Ilbilge BhrKrmn sürekli sabır çekiyorum dua ediyorum ama 2 ay olacak biz düzelmedik uyuyamayınca mutsuz olup onuda mutsuz etmekten korkuyorum. Ben çökersem o ne olur diyorum ama dayanmıyorum artık sonra böyle dediğim için kendimi suçluyorum insanlar nelerle uğraşıyor sen neden şikayet ediyorsun diyorum ama çok kötüyüm :(
nane Ilbilge sabır sabır sabır. Alışıyor insan zamanla. Diş dönemindesiniz, ondandır. Bizimki 20 aylık, son azılar çıkıyor, yine de gece kalkıp oturuyoruz sabaha kadar. Artık alıştım.
bossbabysmom Ilbilge benmde 4 5 aylkti falan 2 uyku tek uykuya da tam 10 degildk gecti ama,senn daha kucuk 1 2 ay daha idare et baktn olmuyor gecir.. uyku saatleri nasl?
BhrKrmn Ilbilge umarım bir an önce duzene girer sizde kendinizi toparlarsınız zor süreçler ama geçiyor 😚
Ilbilge bossbabysmom sabah 7.30 gibi kalkıyor 9.30-10.00 gibi ilk uyku uyursa 2 saat uyuyor sonrasa 3.30-4.00 gibi ikinci uyku onda da 1-1.5 saat yatıyor akşamda 9.30-10.00 gibi yatıyor ama iki saatte bir olmak üzere uyanıyor özellikle gece 1-2 den sonra saatte bir uyanıyor bazende 1-2 saat uyanık kalıyor
Bsrakck Ilbilge amin amin bide benimkiler ikiz nasıl yapcam uyku eğitimini bilemedim birbirlerini uyandiriyolar die ayrı ayrı yatırıyorum
Mucizemveben90 Ilbilge 6 buçuk aylık aynı dert bnde de var geceleri çok uyanıyor önceden de uyanıyordu emıp uyuyordu bır haftadr emıyor sallanmak istiyor bi saat uğraşıyorum alt damakları bır aydır şiş gelen giden de yok delı olcam artık