Oğlum 9 Kasım da 1 yaşına girecek. Sadece cıss belirgin. Başka hiç belirgin kelime yok. Baba dede mama vs. Ondan 1 hafta sonra doğan bi tanıdığımız var bugün telefonda resmen net kelimelerini duydum. Kedi, hadi ver, anne gibi şeyler konuştu. Kafam takıldı baya. Kolay kelimelerde yok hala bi geri durum mu var acaba 😳