S1234 Ben bütün mamaları denedim en güzel similac derin uyku toklu hissi düzenli kilo alımı yaptı bebeğimde çok memnunum.
GokceT S1234 Denizoglum Sadiyealp Ya okadar mama markası var ki kafam iyice ambole oldu teşekkür ediyorum yine de deneyimlerinizi paylaştığınız için. ☺️ Şimdi rüyamda birsürü mama görürüm birde orada uğraşırım 😂 Sağolun annişler şimdiden 💞
Denizoglum GokceT rica ederim canim ilk mama deneyimimiz sma idi eczaci onermisti aptamili onermemisti seker orani cok demisti ondsn hic almadim aptamil :)
Mysunshines17 GokceT Bebelac Gold gayet memnunum ,doyurucu ,kilosubiyi ve kabızlık yapmıyor ayrıca kolay içimi var bebekler için
Sedaaras09 Gold değil sadec Bebelac kullandım baya bı kilo yaptı sindirimi güzel kabız vs yapmadı memnunum tavsiye ederim