merhaba arkadaşlar ben 2 ay önce normal doğum yaptim bugun dikislerimin oldugu yere baktim dikisler iyilesmisti ama ayni yerde bi et parcasi vardi.alttan yapisik üste doğru ayri duruyodu ve kaniyor bazen ilk dogum oldugu için neden oyle oldugunu anlamadim doktora gidicem ama sizede sormak istedim içim rahat etmedi kötü bişeymi aynisini yaşayan varmi.