Merhabalar burada merak ettiklerimizi soruyoruz birbirimizle bilgilerimizi paylaşıyoruz, peki ya soramadıklarımız 😁 ya bu da şimdi çok saçma olur diyip vazgeçtiklerimizi soralım mı ?
Ben başlıyorum oğlum altı buçuk aylık gece uyucağı zaman kafasını hızlı hızlı sağa sola çeviriyor, doktora soruyorum normal diyor ama bana oldukça anormal geliyor
Bir de ışıklara gözünü dikip bakıyor çok ilgisini çekiyor
Ve bir şeye baktığında kafasını çeviriyor sonra yeni görmüş gibi bir daha bakıyor ve bu hareketi üç beş kere tekrarlıyor
böyle şeyler yapan bebişler var mı aramızda ? Ya da size değişik gelen hareketleri ? 🤗