Tuzsuzhelva Merhaba arkadaslar oglum tam bir yasinda ve ben hic adet olmadim bu normal mi yaaa bazen menopoza girmis teyzeler gibi hissediyorum kendimi 🙄🙄🙄🙄🥴🥴
CankizimRavzam Tuzsuzhelva 1 yila kadar normal der doktorlar ama senin ki dolmus yani bi kadin dogum doktoruna gözük igne yaparlar olursun adet sökturücü
Mircet Tuzsuzhelva of çok korkuyorum doğum yapalı 2 buçuk ay oldu ben hala şapır şapır terliyorum ekime girdik yaaaa
Lina1205 Tuzsuzhelva bende aksine günüm gelmedem oluyorum hiç duzensizlik yaşamadım doğumdan sonra ayımı dolfurmadan oluyorum 🤷🤷
Sssebnem87 Benimde kizim 13 aylik ayni durumdayim.1 yaşina kadar normal diye bekledim1 ay daha geçti.1 2 hafta içinde doktora gitmeyi planliyorum.gittikten sonra bilgileri paylaşirim😀
Elvin08 Tuzsuzhelva aynen.Bu doğumumda yeni oldum 10 aylık oldu kızım.Doktor ilaçla adet olmanı sağlarıö demişti ama ben sürece bırakmıştım sağlık problemi olmadığı için kendi kendine düzene de girdi.
Tuzsuzhelva Mircet yok olmuyor ama yeni dogum yaptigim siralar oluyordu ve 31 ekim de dogum yaptim kiyafetlerim islaniyordu terden
MerveC Tuzsuzhelva ben 7. Ayımda adet gördüm anneme çekmek isterdim annem 3 sene filan olmazmış en az