Ozgedogan1 Oğlum uyuyunca üstüne battaniye örtüyorum ama malum havalar soğudu burnu ve kulağı soğuk üşüyor sanıyorum ama sırtı sürekli terlemiş oluyor sizce üşüyor mudur ? Hasta olacak diye çok korkuyorum 😌
Flashtv Ozgedogan1 ense ve göğüs sıcaksa üşümüyordur diye biliyorum ama üstte kalsın yinede sırtı terliyorsa bir mendil koyabilirsin canım
esmerayes Ozgedogan1 bizimde burnumuz kulagimiz soguk oluyor biz usuyor muyiz hayir onlarida kendimiz gibi dusunelim kulagin burnun ellerin soguk olmasi usudugu anlamina gelmez uyurken dolasim yavasliyo ondan oyle soguk oluyo merak etmeyin boyun vs gogus kismi sicaksa usumuyordur
merve6106 Ozgedogan1 kac aylık elleri üşümüyormu benımki 3 bucuk aylık elleri kulakları buz gibi oluyor şapkayla eldivenle yatırıyorum
kartalice2020 Ozgedogan1 yastığınızın kılıfı da etkiliyor kuzum..mesela bazı dokular bebekleri terletiyor
Ozgedogan1 esmerayes ben de öyle düşünüyordum ama burnu akmaya başladı birkaç gündür üşüttüğü için oluyor diye düşünüyorum 😌
Btl_abr Bana Dr ense ve göğüs üşümüyosa bebekte üşümüyodur demişti ama sırtı terliyse arkasına mendil koyun erkek bebekse çok terler
Ozgedogan1 kartalice2020 canım onu da düşündüm elyaf üstüne yatıyor ama terletmesin diye penye battaniye seriyorum ama faydası yok yine terliyor yine ve kolları da soğuk öyle bişey ki sadece sırtı terliyor
Defnemm22 Ozgedogan1 üşüdüğü göğsünden anlaşılır soğuksa üşüyodur uyku tulumu alsanız aslında daha iyi olur battaniyeden
Ozgedogan1 Defnemm22 uyku tulumu düşünüyorum aslında onu giyince üstüne battaniye örtmeye gerek kalmıyor mu ki ?
Bsraensr Yuzu oglumundw soguk oluyo bende tedirgin oluyorum nefesinden soguk alir diye 2 kere grip gecrdik🙄
Mommysharkdoodoodoodoo Ozgedogan1 çok terleyip aniden soğuyorsa üşütür soğuk üşütmez çok sıcak olup terlemek hasta eder uyku tulumu alıp oda sıcaklığına göre giydirin
Ozgedogan1 Mommysharkdoodoodoodoo Terlediği zaman sırtına mendil koyuyorum bakıyorum o da fayda etmiyorsa üstünü değiştiriyorum üşüyorsa üstünü değiştirirken üşüyordur heralde dediğiniz gibi uyku tulumu almalıyım galiba
Defnemm22 Ozgedogan1 yok canım battaniyeye gerek kalmıyor baya sıcak tutuyor o evin kaç derece oluyor kışın ona göre tulum alman lazım onun kalınlıkları var tog değeri var yani
Bsraensr Ozgedogan1 üsüyodur csnim sen uyku tulumu giydir pelus tulumlar oluyor ya benim oglumun 3 tane war sira sira giydiriyorum gece benim ewik soguk oluyo braz dogal gaz yansda yatak odam soguk herkesin ewinin sicakligi bir olmuyo gripse usuyo
Bsraensr Ozgedogan1 ben gece normal takimlardan giydiriyorum uatune pelus tulum pelus battaniyesinide ortuyorum gunduz terledyse zibinini felan degistryorum hemen
Mommysharkdoodoodoodoo Ozgedogan1 evet artık öyle eskisi gibi evler buz gibi olmuyor kat kat örtmeye giydirmeye gerek yok ben uyku tulumu kullanıyorum yaz kış örttürmüyor üstünü çünkü kafam rahat terletmiyor üşütmüyor mutlaka edinin bir tane