melegim26 benim kızım bi gece saat 00:00 de kalktı sabah 10:00 a kadar gözleri artık kanlanmıştı uykusuzluktan uyutamamıştım. Hem bebeğime yazık, hem bana yazık. Bende uykusuz kalınca otomatikmen ne bebeğime ne eşime ne de evime yetişebiliyodum. Deli gibi araştırma yaptım. En sonunda böyle saatli uyku rutini buldum uyguladım. Şimdi tam 3 aylık kızım 3.ayına göre bi döngü oluşturuyorum. Bebeklerimizin uykusu tamamen matematik işi bunu anladım ben 😍