melegim26 saat düzeni oluşturun bebekler saatli programlı olmayı seviyor inanın hemen ayak uyduracaktır.bir de daha küçükler bizim de gündüz uykularımız kötü mesela.sabredicez napalım :) bu arada şapka hiç takmadım bebeğime gereksiz ve rahatsız edici bence (uyurken takmak) bir de benimki çok olmamak kaydıyla 3-4 kere kaka yapıyor hala hatta her bezinde ufak bi kaka oluyo gazla beraber kaçırıyo :)