Bende bugun kuzenimle tam bunu konuştuk. Mont alma dedi bana,hep yukari kayiyo beli hep açık soguklarda napcan babamizda çok düşkün kızına hic olmaz o iş. Simdi astronot tulumlara bakıyorum hem ayaklari sicacik dursun. Aralik, ocak soğuk oliyo bence tulum daha iyi ben onu almayi düşünüyorum.