Yeterli evet mamada çok çiş yapmasının sebebi suyla yapıldığı için. Anne sütünü komple sindiriyordur bebeğiniz kilo oluyordur ona o yüzden az tuvaletini yapıyordur doktora gittiğinizde kilo alımından ve günde kaç kere emzirip kaç kere mama verdiğinizden anlaşılır sütünüzün az olup olmadığı :) benim bebeğim 1,5 saat emiyordu üstüne 90 cc mama yiyordu 1 kilo almıştı 1 ayda doktor mamadan aldığını anne sütümün besleyici olmadığını söyledi mesela sonra sütüm git gide kesildi zaten az geliyordu