Bebegimm42 cinsiyete göre farklılık gösterebiliyor bazen.. benim kızım onuncu günden sonra başlamıstı.. zor bi sürec oluyor biz 3ay çektik.. kiraz çekirdekleri çok işe yarıyor bide ben ağlamaya başaldığında sıcak suya oturtuyordum resmen sonrasında gaz masajı yapıp kiraz çekirdeklerini koyuyordum ve sürekli kolik bebek müzikleri çalıyordu arkada. Ben bu şekilde çözüm bulmuştum en azından çok fazla ağlamıyordu