sebnem 3 gün gecikti adetim bugün 3.gündü yani test yaptım ama çıkmadı pozitif var mı böyle sonradan cıkan başına gelen hanımlar yani 2 3 gün daha olmazsam tekrar yaparım yine cıkmazsa zaten sağlık ocağına gidicem mecbur
sebnem Cerenimom ben normalde hiç olmadım böyle emzirmiyorum ama günü geçtikten sonrada testte pozitif cıkma yan var mı acaba merak ettim 😊
Cerenimom sebnem Benim bir hafta 2 hafta da geciktigi oldu 35000 tane test yaptim neredeyse hepsi negatif
sebnem Valessia stres belki olabilir ama hiç yaşamadım böyle bi gecikme kızımda 27 aylık öyle Bi sıkıntı da yok ama cıkmama durumu olur mu onu merak ettim bende
sebnem SenaaTuna kızımda daha 1 hafta vardı yaptığımda silik cıkmıştı neyse artık yaşayıp görücem kısmetse teşekkürler 😊