Surv18 o aylarda kabuklarını soyup biraz zeytinyağı ile robottan geçirip zeytin ezmesi yapıyordum. Zamanla sadece kabuklarını soyup 3 4 parçaya bölerek vermeye başladım. 21 aylık hala soyarım kabuklarını. Ne zaman kabuklu versem içini bir şekilde yiyip kabuğunu geri çıkarıyor. Ben de böyle yapınca damağına ya da boğazına yapışır diye soyuyorum hala