Aslisal Kızlar dr 24 saat icinde ilk kakasını yapması lazım dikkat edin demisti ama hala yapmadı endiselenmelimiyim ? 3 gün oldu
Albertosss Aslisal dr götür bence. bi arkadaşın bebeği öyleydi meğer Makatı kapalıymış ameliyatla açtılar Allah korusun tedbirli ol
Sherlocki Aslisal ben sizin yerinizde olsam yarını beklemem acile gider bi baktırırdım ya da nöbetçi çocuk doktoru varsa gidebilirsiniz
Aslisal Albertosss Yarın kontrolü var zaten sorucam sabirsizlandim Burdanda bi sormak istedim sizlere
Sherlocki Aslisal bende 38+2 de doğum yaptım Vücutlarındaki mekonyum denilen ilk kakayı yapmış olması gerekiyor Normal bir durum değil bence hemen doktora götürün
ahlasinannesi Aslisal bence beklemeyin hemen gidin belki de makati kapalıdır bı acile gidin çoktan yapmış olmalıydı şimdiye kadar
Esrelf Aslisal bebek çişini ve kakasını yapmadan taburcu etmezler aslında ama. Mutlaka doktora götürün. Çünkü bebekler zaten bağırsaklarında bir miktar kaka ile doğuyorlar bu zamana kadar yapmış olması lazımdı.
Gurbettebianne Aslisal aslında kakasını yapmayan bebeği hastaneden çıkarmıyorlar 🤔 Çünki benim Doğum zamanı bi Bebek yapmamıştı ve kaka yapmadı çıkaramayız demişlerdi . Nasıl çıkardılar bilemedim .bence hemen götürün dr a. İnşallahh düzelir 🙏
zumratugba Bence se yapmış olması lazımdı hatta benimki ilk gün başlayıp bir hafta sürmüştü siyah-yeşil kakası sağlık ocağını arayıp hemşireme sormuştum bebek iyi beslenmiyor olabilir demişti bir an önce yapıp sarıya dönmesi lazım
mustafakereminannesi Hastanede yapmış olmalıydı. Mümkün olan en kısa sürede doktora götürün. Umarım kötü birşey yoktur.
Aslisal ahlasinannesi Gitmeden önceki gece yaptı çok şükür Ertesi gunu gittik hersey normal Artik duzenede girdi kaka yapması icim rahatladı bende korkmustum