İlk 6 ay prima kullandım çok da memnundum sonra cilt hassaslığı azalmıştır diye BİM’in bezine geçtim şuan 10 aylık ve bezi hep atletine taşırıyor karın kısmı ıslanıyor hep uykusundan dahi uyanıyor çocuk var mı memnun kalıp sızdırmıyor dediğiniz bez markası