Nadiss Oğluşum 2 aylık , yarın aşısını yaptıracaz bu uygulamada 2.ay aşısı hakkında bilgilere bakarken rota aşısını gördüm hiçbir bilgim yok bu aşı hakkında zorunlu mudur ? Yoksa kişiye baglı olarak mı yaptırılıyor ve ücret ne kadar ?
InancDemir20 Nadiss istersen yaptırıyorsun zehirli ishale karsı bir ası. 311 tlye yaptırdık kendi doktoromuz vurdu
ArasAybarsMoM Nadiss tek doz 310 ₺ istege bagli bir aşi 3. Ve 6 . Ayda yapilcak demisti doktorum ama bnm oglum dizanteri oldugu icin asiri ishaldi yapmadi doktor
Sidal Nadiss ben yalnş hatrlamıyosam 310 tl ye yaptırdm mecburi degil sadece öneriyorlar benm doktorm önermişti. O yüzden yaptık
TutuKelesh Nadiss eczaneden eczaneye değişiyor fiyatları. Genelde 250-300 küsür civarıdır. Biz özel sigortalı olduğumuz için 100 tlye yaptırdık. Zehirli ishal aşısıdır ve ksinlikle yapılması gereken bir aşıdır. İhmal etme, annesi