zumratugba benim kızım da sarılık oldu ilk gittik tahlil içim sonuç 14 çıktı bir hafta sonra bidaha gittik 11çıktı daha sonra gitmedim . Tabi takip ettim vücudunu gözlerini. Sağlık ocağında sordum uzayan annen sütü sarılığı dedi yavaş yavaş geçecek hastaneye Gitsende bişey yapmazlar dedi. Tabi kızımın rengi açılıyordu 2aylık olmadan geçti. Fakat bi arkadaşımın 2,5 ayına kadar sürdü telaş yapmayın emziriyorsan sık sık geçer en yakın zamanda