Kbrltn3435 Gercekten bıktım artık. 6 aylık kızım ve uyumuyor uyumuyor. Gündüzleri düzeltcem geceler gidiyor, geceleri düzeltsem gündüzler gidiyor. Artık bunaldım ya Uyku eğitimi aldım fayda görmedi.
Duygu01 En azından bebeğiniz sağlıklı ve yanıbaşınızda. Lütfen İzmir depremini düşünün ve bebeğinize sıkı sıkı sarılın varsın uyumasınlar ama hayattalar bu yeter