Kizlar iyi geceler. Bizim sorun yorgunluk Oglumu kucakta salliyoruz hep bazen kendı kendine uyuyo bu ara durmuyor. Gerçekten büyüyorlar diye cok değişiyorlar fark ettim.uyku sorunu var biz8m önce ki gun 10 civarı uyudu bugün 11 bildiğin uyku yok mizliyo gözünde yas yok alıyorum oynuyorum oynuyor gozunu ovalayıp emzirdim tqmam dedim uyucak daliyor geri uyaniyo Kucagim da kolum bu yüz den agridi şu 1 aydır incittim mi bilmem ama oglum koluma,kafasi gelince yoruyor yatarak daha 1 2 defa emdi yapamıyor dönemiyor da oyle duz tutus bendeki emzirme oturarak ..😭😭 nasil care bulcam bileğim acir dye esim akşamları bırakıyorum oda trip ediyor bu esleri anlamak da zor anamm kavga sebebi oluyor alttan alıyosun kendimi savunuyorum o ayri.oglum uyku sorunu olunca boylr oluyor..bileğim kemiği çıkıntı var gibi…annem gelsin deyince laf oluyo. Bakamıyorsun oluyorum .bu aya getiren ben destek almiy8m hıc diyor ama zorlanınca oyle..esim de bazen haklı ama ben kirilyorum .düz dee bitanem dinlen uyu demez de. Kucaga alistirma derler ever büyükler ama kafasini yaslar uyurdu hep devam etti oglum.gezerek uyutma zahmeti epey vqr böyle olanlar varmi kucakta dalmak direnen bebekler.salincak aldik onda alisip uyumadi 1 kere oldu bi .uyku sorunu icin ne yapmam lazım kizlarrr gündüz daralınca uyutasim gelmiyor sakin yaklaşıyorum ama yorucu….😬😬😬🤲😭😴😴