ziyabe20 sulu dış kaşıyıcıları var onlardan alın dolapta soğutup verin rahatlatır. Diş jeli gibi ürünleri doktorlar pek önermiyor. Ama tetagil diye bir ürün var içeriği doğalmış ben kullanmadım ama kullanan tanıdıklarım çok memnun kaldı. Bebeğinizin ayına uygun mudur bilemeyeceğim bir araştırın isterseniz.