Bir haftalık bebeğim var. Sezeryan doğum yaptım sütüm hiç yoktu 4. Günün sonunda geldi ama az geliyordu ve mama veriyorduk aç kalmasın diye. 2gün önce doktora götürdüm ve -250 gram kaybımız var. 10 -15gün içerisinde doğum kilosuna ulaşmış olması gerekiyor. Pompayla sağıyorum ama az geliyor 20dkda anca 30cc çıkıyor her fırsatta memede veriyorum bebeğime . Ama olmuyor stres yapmaya başladım. Herşeyi deniyorum ceviz, bol su , sıcak duş, sıcak su torbası , komposto , Rezene çayı… Önerilerinizi bekliyorum bu arada hangi mama daha iyidir deneyimli olanlar yazarsa sevinirim sütüm artmazsa mamaya daha çok ihtiyaçım olacak 💁🏼♀️🙎🏼♀️