6buçuk aylık alt iki dişi çıktı 29 ekimde🥰 desteksiz oturabiliyor ama çok uzun süre değil ellerim yanında duruyor yine de düşerse diye. Akşam 8-9 gibi yatıp sabah 6-7ye kadar uyuyor. Emekleme hiç yok, yüzüstü durmaktan nefret ediyordu son 2-3 gündür duruyor ağlamadan. Bi de popoyu kaldırıp bacaklarını kırıyor emeklemeye başlıcak sanırım😍 biz mama veriyoruz sadece. Onun dışında 8kg 68cm boy. Sizlerin boy kilo nasıl normal mi acaba? Ben 1 yaşındayken 8kiloymuşum da🧐 bu arada hiç konuşmuyor sadece osuruk sesleri çıkartıyor ağzıyla bi de b harfi çıkartmaya çalışıyor