Meryem2010 Aptamil conformil kullanıyordum ama çok kusmata başlayınca bırakmayı düşünüyorum gaz için bildiğiniz mama war mı
Aysegulcannn Evolvia AR doktoruna sorup kullanabilirsin biz bunu kullanıyoruz önceden hipp kullanıyoduk çok kusuyodu reflüsü var demişti doktorumuz
Zrn35 Aysegulcannn biz de hipp kullanıyoruz sürekli kusuyor doktor reflü dedi acaba mamadan mı aklım karıştı şimdi
yagizalp Bende birçok mama kullandım bu gaz problemi yüzünden en son evolvia aldım rahatladı gibi oğlum 🌸
yagizalp Meryem2010 çok nadir kusma oluyor bundan önce bebelac kullanıyordum o daha çok kusturuyor gibiydi