Kaanefe_ Spiralden memnun kalan var mı🤔Hissediliyor mu hem kendim hem de eşim hissediliyor mu Ve nerede gidip takılacağım devlette takılsam biz mi alıyoruz yoksa hastanede mi var takıyorlar âdetin üçüncü günü takıyorlar sanırım
Sdn1234 Kaanefe_ ben taktırdım 6 ay oldu memnunum özelde taktırdım 500 tl muayene ile doktor esin hissedebilir dedi ama eşimde hissetme yok sadece biraz alıntım fazla oluyo takilinca
BEYZANUR2020 Kaanefe_ dün gittim taktırdım devlet Hastanesi’nde kendileri takıyorlar doktor uygun görürse bundan öncede sağlık ocağında taktırdım beş sene boyunca kullandım cikarttigim ay hamile kaldım isteyerek ayrıca da ne ben ne esim hissetmiyor cunki spiral kuçucek birşey zaten internete yaz araştır istersen resmi çıkar
Mom19 Kaanefe_ Ben ikinci doğumdan sonra 40. Günü taktırdım özel hastanede 5 sene durdu sonra çıkartırdim ayni ay 3. Bebeğime hamile kaldım.Her sene kontrole gittim bı sıkıntı yaşamadım .3. bebeğinden sonrada 2. Ayda gittim bu sefer takamadilar 🥴