Uygrtn o vakit cırt cırtlı kullanmaya devam edin. Bebek büyüdüğünde bez bağlatmıyor özellikle atak döneminde bezi değiştirmek tam bir kriz anına dönüşüyor. Yatmıyo, yatsa kıçında bokla kaçıp halıya oturuyor, kaçmasına engel olsanız ağlama ve sinir krizleri yaşıyor vs. Yani o dönem tam olarak huni takmalık oluyosunuz. Ve bunun tek çözümü kilot bez oluyor. Yatırmadan ayakta elinizden kaçırmadan kandırıp temizini giydiriyorsunuz. Ben de 11 ay cırtcırtlı kullandım 3 aydır kilot beze döndüm ve yapandan allah razı olsun diyorum.