Yesim52 Kızlar bebeğim 3,5 aylık 150 cc mama içiyor daha doğrusu yeni başladık . Kaç saatte bir vereyim?
Mom62636362 Yesim52 acıktığında veriyorum ben, 100 içtiğinde 2:30 saat sonra acıkıyorlar, 120 içince 4 saat sonra.. Bebişiniz acıktığını belli eder zaten anlarsınız
LINDAMAY Yesim52 mama kutusunda kaç öğün kaç cc içmesi gerektiği yazıyordur. Her bebek aynı değil kimi az içer kimi çok ama ortalama olarak ordaki bilgiler yeterli olur. Ama 3 saatten önce vermeyin ve her ağladığında açlıktan ağlıyo sanmayın. Mama içen bebekler karnını iyice doyurdukları için emen bebeğe göre daha geç acıkırlar.
Sedefyldrm Benim bebeğimde 3 aylık 90 cc veriyorum anne sütü de alıyor az olduğu için takviye mama alıyor 90-120 arası veriyorum genelde az mı acaba?
Kavinsmom Birde şöyle bir formül var; bebeğin kilosu bölü 56. Çıkan sonuca en yakın cc yeterli geliyor bu rutin 2,5 / 3 saatte bir olacak bazı bebek 2 saate kadar düşürüyor. Biz anne sütü artı mama gidiyoruz bu formüle göre ilerliyorum