Eternity Mariiiin1 Vücudunuz, hormonlarınız, rahminiz, psikolojiniz daha toparlanamamışken, bebeğinizin de size henüz çok çok ihtiyacı varken neden korunmuyorsunuz? Geri çekilme bir yöntem değilidir. Regl olmuyorum diyip korunmamazlıkta yapmayın bence.
Eternity Mom19 Gördüm vallahi ultrason gibi gözlerim var, bak hatta şimdiden söyleyeyim kesin erkek 😏
Mom19 Eternity Ne diyosun ya 🙄🙄Yarın hemen hastaneye gitmem laizm dogruysa sana sana özel post açarım .😂😂
NuriSedefElis Mariiiin1 psikolojik olarak düşünüyo olabilirsin canım bende öyleydim 10 gün geciktim test yaptım negatif çıktı hemen kadın doğuma gittik rahatlamak için kan testi yaptırdım ultrasonla da baktırdım yoktu doktor süt hormonların geciktirebilir dedi için rahat olsun diye bi kan testi yaptır
Melisskocamann Mariiiin1 bende öyle başladım 4,5 aylık oğlum 2 kere oldum 3. Ye olmayınca test yaptım çift çizgiii
Aselinam Benim de bugün tam 14 gün gecikme oldu 2 gün önce evde test yaptım negatif çıktı emzirdiğim için gecikme olabilir diye düşünüyorum geçen ay da 1 hafta gecikme olmuştu sonra regl oldum