İyi akşamlar hanımlar on aylık kızım var yaklaşık bir aydır sabahları ve geceleri uykudan önce 180 cc biberona 6 tane bisküvi iki yemek kaşığı herobaby nin kaşık mamasını veriyorum (bazen gün içinde)iştahsız olduğunda yapıp veriyorum severek yiyor benim gibi yapan var mı ? Bunun yerine başka ne verebilirim