Onsubatikibinondokuz Çocukları bu durumda olup düzelttirme yaptıran var mı sadece sünnet mi yaptırdınız yolda düzelttirmese yapıldı mı bakımı ne şekilde oldu sonda falan takıldı mı bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi lütfen
Yesim12 Onsubatikibinondokuz benim de oğlumda aynı problem var 1yaşından sonra getirin ameliyat edelim dediler ürologa ve genel cerraha götürdük.Fakat koronadan dolayı bişey de yapamadık kaldı öyle.Bir arkadaşımızın da çocuğu öyleydi ameliyat yapıldı dedi hastanede 10 gün kaldık ama çocuk hiç kucağa almayacak hep uzanacak demişlerdi de çok korktum bizimki 5 dk durmaz diye bakalım ne olacak sonumuz
Melindam Onsubatikibinondokuz Hipospadias Ameliyatı Evrelerine Göre Yapılan Bir Ameliyat. İdrar Deliğinin Seviyesine Görede Ameliyattan Sonraki Süreç Belli Oluyor. Genelde Hastanede 1 Hafta 10 Gün Kalınıyor O Sürwç Boyuncada Sonda Takılı Kalıyor. eğer Ben Sondanın Çıkmamasına Dikkat Ederim Derseniz Kucağınızada Alabilirsiniz Hatta Yürütebilirsenizde. Genelde Hiposoadias Ameliyatını 3 Yaşından Sonra Öneriyorlar Ama Tabi Sizin Doktorunuz Size Ne Dedi O Önemli
Srnkykc Onsubatikibinondokuz canım arkadaşımın oğlu aynı şekildeydi hem sünneti hemde diğer sorunu ameliyatla düzeldi ameliyat vs tüm süreçte hastahanedeyim o yüzden biliyorum somda takıldı 2 gün yattı çocuk daha sonra eve çıkardılar pet bardakla orayı kapatıyorlardı çarpıp ağrı vs olmasın diye ama hiçbir sıkıntı yaşamadılar
Onsubatikibinondokuz Yesim12 bugün bizde yaptırdık bizim 1 yaşında dediler sonra 1,5 yaşına attılar sonda takıldı biz hastanede kalmadık kucağa almayın falan da denmedi düzeltme yapıldı bizde de 4 gün sonda kalacak 2 güne bir pansumana gidicez
Onsubatikibinondokuz Melindam bizede aksine erken yapılmalı dendi bugün oldu ameliyatı dediğiniz gibi evreleri var bizimki sadece biraz altındaydı pipinin aynı gün taburcu olduk yatırmadılar hiç
dunyam2020 Onsubatikibinondokuz yaa suan sondalı mı yenımı oldunuz bızede 2 amelıyat dedıler 4 gun kalıcaz bı kere bıkerede 10 gun kalıcaz sondalı olcakmıs kollarında n baglıycaz faöan dedıler 16 aylık ogşum nısanda gıfurucez amelıyata korona azalır belkı fıye
Cascas19 Onsubatikibinondokuz bizim ki nerdeyse yumurtalığında. Yumurtalıkların birleşme noktasının azıcık üstünde. Pipinin en altında yani. Bir de 6 ay arayla 2 ameliyat olacak dendi. Bunun yanında pipide %60 mı 66 mı ne eğrilik varmış öne doğru. %33e kadar normal kabul ediyorlarmış. Eğer mucize eseri ilk 2 ameliyatın birinde o eğrilik düzelmezse 3üncü 4üncü ameliyata da gerek kalabilirmiş. Bu arada 15 aylık olmak üzere oğlum.
Srnkykc Onsubatikibinondokuz inanın onu net hatırlamıyorum hatta 4 yaşında sünnet yaptırmak için götürdüler böyle olduğu söylendi ameliyat edildi
Yesim12 Onsubatikibinondokuz iki delik var nasıl olacak ne bitecek bilmiyorum.Sadece olumsuz olabilecek şeyler söyledikleri için etraftan anne aklı da oraya takılı kalıyor
zeynepzeze Bebeğim şu an 14 aylık biz 10 aylıkken yaptırdık. Bir gece hastanede kaldık. Beş gün sonda takılı kaldı. Sonra kontrollere gittik. Şu an bir sıkıntı kalmadı ALLAH a şükür. Ama 1.5 yalına kadar yapılması gerekiyor ameliyatın. Geç kalmayın
Onsubatikibinondokuz zeynepzeze çizimde bugün oldu deliği yukarı aldılar mı peki yoksa olduğu yerde kaldı sadece sünnet mi oldu ve delik tam olarak neredeydi
Damlaozyol zeynepzeze hangi hastane de yatırdınız iyi bir cerrah arıyoruz bizde yazın yaptırıcaz inşallah
MeloMelo zeynepzeze merhabalar, bizde hipospadias ameliyatı yaptıracağızda merak ettiğim birşey var. Bebeğiniz psikolojikman etkilendi mi bu ameliyattan sonra ve çok ağrısı oldu mu?
DemirEge Onsubatikibinondokuz merhablar öncelşkle geçmiş olsun, delik nerdeysi acaba? Ve hang hastane doktora amelşyat oldunuz ? Benim oğlumda hipospadiaslı
Onsubatikibinondokuz Srnkykc bizde 5 aylıkken sünnet için götürdüğümüz de öğrendik böyle bir durum olduğunu ve 1,5 yaşına kadar bekledik doktorun önerisiyle bugünde hem düzeltme hemde sünneti yapıldı
Onsubatikibinondokuz Tazeanne0134 pipisinin deliği başında değil de penisin aşağılarına doğru olabiliyor yumurtalıklarının orda olan bile varmış duyduğum kadarıyla bizimki bi parmak kadar aşağıdaydı düzelmek yapılıp pipinin başına alındı bu duruma hipospadias deniyor
Deletedmom299 Onsubatikibinondokuz benim oğlum da yari sünnetli. Deliği baya altta. Ve eğrilik varmış. Doktorumuz ömür boyu sünnet falan olmucak ameliyat olacak dedi. 19 kasima gün almistik bi kac ay önce. Suan 9 ay 5 günlük. Doktorumuz 5 gün sonda takılı kalacak. Evde bakabilirm derseniz eve çıkarırız. Yok bakamam derseniz serviste kalırsınız dedi. Bekliyoruz bakalım.
Onsubatikibinondokuz Deletedmom299 çok farklı şeyler var ya allah yardımcınız olsun biz olduk aynı gün eve çıktık bizde de 5 gün kalacak sonda
Deletedmom299 Onsubatikibinondokuz geçmiş olsun sizede nasıl geçti süreç kaç saat sürdü ameliyat falan ?
Pnarferah Benim de oğlum öyle doğdu fakat deliği yerinde bi sıkıntı yok 1 yaşından sonra sünnet önerdi doktor yine de bi sıkıntı olur mu ki
Deletedmom299 Pnarferah sanmıyorum kuzum. Benim dogurdugum gün cocuk doktoru bakarken farketti hemen üroloji doktoru görecek demisti. Sonra doktor geldi bakti 6 aylikken getir bakicam dedi götürdüm deliği altta sunnet olmucak ameliyat olacak dedi.
Damlaozyol Pnarferah deliği normal yerindeyse problemler yok Onsubatikibinondokuz hangi hastanede ameliyat oldu acaba bizde araştırıyoruz
Onsubatikibinondokuz Deletedmom299 1 saat 45 dk falan sürdü sonda takıldı sonda duracak bi kaç gün biraz zorlu bi süreç yaş ilerledikçe daha zor olacak bişey