Sirius-10 1 yaştan önce 5ml kullanmıştık 1 yaştan sonra 10 ml yani 1 yemek kaşığı kadar. Enjektörle veriyordum ağzına. Ama sonraları oğlum tadını sevmediği için içmedi. Nutrigen kullanmaya başladık. Oda polivit gibiymiş doktorumuz polivit yerine kullanabilirsin demişti. Şimdi ara ara iştahsızlığımız olduğunda yine veriyorum nutrigen i