Oğlum 10 aylık, dogdugundan beri aksam 7de uyur. Ama bu aralar düzeni tamamen bozuldu asla uyumuyor dün 1 bucukta zor uyuttum o kadar enerjikki mızmızda oturmuyor. Eşim yok yanımda çalışıyor gece geliyor 2-3 gibi. ben tekim o kadar yoruluyorumki. onceden yedide uyurdu ben ayaklarımı uzatıp tv falan izlerdim kendime vaktim olurdu. Şuan yine ayakta ve benim gözlerim kapanıyo yorgunluktan. Allah askına rahat uyuması için ne bilim papatya melisa falan bişey deneyen var mı?