elmasalkaraman Eşim uzman çavuş uzmanların birinin testi pozitif çıktı. 20 aylık kızım var yarın test yaptırıcaz kızıma da test yaparlar mı?
tubist elmasalkaraman sizinki pozitif cikarsa yaparlar diger turlu yapmiyorlar diye biliyorum. hatta pozitif ciksa bile bebege yapmayanlar varmis semptom olmadigi surece
Navruzakburu Belirtileri varsa yaparlar bende şuan covidim 4 aylık kızım var belirtileri olan kişilere yapiyorlar allaha şükürler olsun şimdilik birseyleri yok alimin
tubist elmasalkaraman negatif çıkabilir canim korkmayin. cok duyuyorum etrafimda ayni yerde calisip olmayan.. illa gececek diye bir kaide yok
tubist elmasalkaraman bence olmama sansi yoktur sizde varsa. cunku cok dibdibeyiz bebeklerle. seviyoruz minciriyoruz, yuksek ihtimal olacaktir